2011. július 25., hétfő

Iphone 3G 16GB Error 1604 hibával!! - Jelenlegi ára: 10 000 Ft

Eladó a tárgyban említett 3G iphone. Én is hibásan vettem. A "kedves" eladó NEMEKR felhasználónévvel elfelejtett pár dolgot leírni a telefonról, jól átvert, senki ne üzleteljen vele!!
Nos..... ahogy írtam én a 1604-es restore hibával vettem, ami könnyen megoldható. Viszont nekem nem ismeri fel az itunes ahogy a képeken látszik. Amikor rádugom, szűrkés képet mutat a teló, de az itunes-ban semmi. Újratelepítettem, de úgy se, egyelőre többet nem akarok kűzdeni vele.
Ahogy a képen a tinyumbrella mutatja az előző tulaj a 4. 3. 4 OS-t rakta vagy akarta rárakni. Azt hiszem T-mobile-os.
Sajnos külsöleg sem makulátlan. A szokásos repedés a töltőnél ezen is megvan és egész hosszan és a SIM tálcánál felül is repedt. SIM tálca nincs is hozzá, és eléggé el is áll a hátlap, szerintem mindenképp cserés. Na ez utóbbi 2 sort mind elhallgatta az előző eladó!! Én meg megvettem nem olcsón!
Tartozék töltő, és adatkábel van hozzá.
Kérem mindenki a fentiek tudatában licitáljon!! Hozzáértőnek javaslom!



Jelenlegi ára: 10 000 Ft

Az aukció vége: 2011-07-27 20:18
. Iphone 3G 16GB Error 1604 hibával!! - Jelenlegi ára: 10 000 Ft